Friday 15 July 2011

kata-kata aluan

salam kepada semua....
malam nie saya agak teruja dengan adanya blog ini...
saya berharap dapat berkongsi banyak maklumat berguna bersama rakan-rakan...
mungkin blog ini juga akan memaparkan aktiviti menarik yang saya lakukan sepanjang hidup ini.Untuk pertama kali saya ingin berkongsi sedikit pengalaman mengenai destinasi pelancongan saya ke melaka..pengalaman ke Kota A Famosa dan Zoo Negara di Melaka amat menarik sekali....Zoo Negara merupakan destinasi yang bagus untuk dilawati bukan sahaja oleh kanak-kanak tetapi juga oleh orang dewasa. Terdapat banyak binatang yang berbeza dan pelik yang terdapat di zoo tersebut...Kota A Famosa pulak sangat cantik....terasa nak naik beca yang cantik berhias tetapi kewangan tidak mengizinkan....

No comments:

Post a Comment